19. jul. 2014

WISH LIST // JULI.

1// Rika. 2// Anni lu. 3// Ganni. 4// Isabel Marant. 

I denne måned står disse 4 items allerhøjest på min ønskeliste. Det er items, som jeg bare ikke kan få ud af hovedet igen. Trøjen fra Rika forelskede jeg mig i, for nogle uger siden, i en lille butik i Espergærde, hvor den var sat ned til 600 kr. Jeg havde egentligt besluttet mig for, at den skulle være min, men jeg var selvfølgelig ikke hurtig nok (hvilket jeg kunne have sagt mig selv, da den var sat ned). Så nu overvejer jeg, om jeg skal give 1000 kr. for den i stedet for.  Det bliver nok desværre ikke i denne måned. Shorts'ene er også sat ned, men 864 kr. er stadig meget for et par shorts, desværre. Suk suk.. Gid jeg kunne købe det hele nu! Det bliver nok kun til en af tingene i denne måned. 

 _________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar