28. sep. 2014

OUTFIT.

JACKET// Zara. PANTS// Designers Remix. TOP// H&M. KNIT// LMSM. BAG// Balenciaga. 

Hvis jeg selv skal sige det, så syntes jeg faktisk, at de her billeder er blevet enormt gode. Baggrund og outfit passer bare rigtigt godt sammen, og så er billederne for en gang skyld blevet ret skarpe. Outfittet her er fra i går, hvor jeg brugte min dag sammen med gode veninder, alt i alt en rigtig hyggelig lørdag. Om lidt over en uge rejser jeg til Thailand og jeg kan slet ikke vente! 

English//  If I do say so myself,  I actually think that the result of these pictures is enormously good. The background and the outfit is fitting really well together, and the pictures are, for once quite sharp. The outfit here is from yesterday, where I spent my day with good friends, just a really nice Saturday. In a little week I will go to Thailand on vacation and I can't wait!

_________________________________________________________________________________________ 

2 kommentarer:

  1. Elsker læderjakken!! Det er rart at se dig bryde idéen om den klassiske sorte læderjakke :) Det kunne jeg godt lære noget af...! Håber at du vil tage et kig forbi min blog... jeg kan altid bruge lidt feedback :)

    knus kathrine
    http://more-than-minimalism.squarespace.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe mange tak! Gad nu også godt have en i sort ;-)
      Jeg vil helt klart kigge forbi.

      Slet