4. nov. 2014

HVISK JEWELLERY // COMING SOON.

Smykkerne som ses på billederne er alle fra det nye upcoming smykkebrand Hvisk. Og jeg har sagt ja tak, til at indgå et samarbejde med dem, hvilket jeg er meget oppe at køre over, for nøøj..! Hvor er der altså bare mange smukke smykker! Og endda til rigtig gode priser! Man kan ikke købe smykkerne endnu, men inden længe, så glæd jer! I kommer selvfølgelig til at se meget mere til smykkerne her på bloggen, og jeg skal nok holde jer opdateret omkring hvor og hvornår de kan købes. Det gode ved Hvisk er, at de laver smykker i høj kvalitet, men til priser hvor alle kan være med. Det er altså noget jeg virkelig sætter pris på! Jeg er meget spændt på at vise og fortælle jer meget mere! Og så håber jeg, i vil holde øje med Hvisk. I kan bl.a. finde mange flere billeder af diverse smykker på deres instagram her.

English// The jewelry you see in the pictures are from the new danish jewelry brand Hvisk. You can't buy them yet, but i'll let you know when and where, so keep an eye open! Until then,  follow Hvisk on instagram to see a lot more beautiful jewelry's

_________________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer:

Send en kommentar