7. dec. 2015

NEW IN // LOLAS LOVE EARRINGS.

Get them here. 

Jeg har ikke været så aktiv på det sidste men som jeg har nævnt før har jeg 1000 andre ting at se til! Vi er så småt ved at falde helt på plads i vores lejlighed, og har endelig fået internettet op at køre. Så jeg skal nok snart få taget lidt billeder af lejligheden og ellers kan i følge med på Instagram (brugernavn SilleNikolajsen) hvor jeg allerede har postede en del billeder. Nå, men, forleden dag fik jeg altså disse fine øreringe af min søde kæreste. Jeg har ønsket mig dem ret længe og er helt sikker på jeg kommer til at bruge dem til alle julens fester og arrangementer, hvilket de passer helt perfekt til når man, som mig, ikke altid er så god til at være festligt klædt.

________________________________________________________________________________________ 

2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er de smukke, og sikke fine de sidder på dig også.
    - De er godt nok ikke lige mig, men de er virkelig flotte på dig.

    God aften!
    wwww.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet